Hoe haak ik aan?

Kom langs!

Elke zondag, het hele jaar door, is er om 10.00 uur kerkdienst. Het gebouw staat op de hoek van de Lingestraat en de Dollardstraat. Aan beide kanten zijn ingangen.

Als je voor het eerst komt en je hebt behoefte aan contact vooraf, stuur dan even een berichtje aan onze scriba of een van de pastores. Je vindt hun gegevens bij contact. We kunnen je koppelen aan een kerkmaatje om verder thuis te raken in de kerk.

Wil je vanuit je eigen huis een indruk krijgen van onze kerkdienst? Kijk een dienst terug via kerkdienstgemist. Ook via onze Instagram krijg je een beeld van onze gemeente en wat we samen beleven.

Scipio

Ken je de Scipio kerk app? Daar kun je een account aanmaken. Via ‘mijn lidmaatschap’ kun je dan zoeken naar kerken in Amersfoort.
Klik op Westerkerk en vind als gast veel meer informatie over onder andere kerkdiensten en kringen.

Kringen

In de Westerkerk komen we samen in kringen: kringen zijn kleine groepen mensen die samen ontdekken wat Jezus volgen in het dagelijks leven betekent. Van de muziekkring tot de tropenjarenkring voor jonge ouders, je kunt kiezen wat bij jou past. Je hoeft geen lid van de kerk te zijn om je bij een kring aan te sluiten. Hier  kun je een overzicht van onze kringen vinden. Mail naar Hanneke als je interesse hebt.

Lid worden

Wil je je aanmelden als lid van de Westerkerk? Stuur een berichtje naar onze scriba Jellie (zie contact)