Samenkomsten

In een samenkomst wil God ons ontmoeten. We noemen een samenkomst een kerkdienst of eredienst: een dienst tot eer van God. We bidden, lezen uit de Bijbel, luisteren naar het goede nieuws van Jezus en zingen samen. Een kerkdienst duurt ongeveer vijf kwartier tot anderhalf uur, met een overdenking over een Bijbelgedeelte van ongeveer twintig minuten.

De samenkomsten worden gehouden in de Westerkerk, hoek Lingestraat / Dollardstraat in het Soesterkwartier. Aan beide kanten zijn ingangen. We komen om 10.00 uur bij elkaar. De diensten zijn hier live te volgen en ook terug te kijken.

Zowel de Westerkerk als andere kerken in Amersfoort houden ook geregeld zondagmiddagsamenkomsten. Hier vind je een jaarkalender voor 2025 van al deze samenkomsten.

Je bent van harte welkom!