Activiteiten

We zijn op allerlei manieren actief. We ontmoeten elkaar in kleine of grote groepen, jong en oud, met de gemeente en met de buurt. Voor iedereen is er iets te doen in de kerk. Hier een overzicht van enkele activiteiten om een indruk te krijgen.

Alphacursus

Alpha is voor iedereen! Heb je vragen over het leven of over het christelijk geloof? Dan is Alpha echt iets voor jou. Er is alle ruimte om het gesprek aan te gaan en je vragen en ideeën te delen.

Huiskringen

Geloven doe je niet alleen, daar heb je elkaar voor nodig. Iedereen kan aansluiten bij een huiskring. Je kunt met elkaar afspreken om er voor elkaar te zijn, te praten en activiteiten te ondernemen.

Gemeentedag

We komen als gemeente jaarlijks bij elkaar om samen te zijn. We drinken en eten samen, ondernemen activiteiten (workshops) om dichter tot elkaar te komen en we praten over verschillende thema’s.

Voor jong en oud

Er worden avonden gehouden waar jongeren met elkaar praten over hun geloof. Ook wel vereniging genoemd. Daarnaast worden er af en toe gezellige avonden met bitterballen georganiseerd. De 70 plussers komen regelmatig bij elkaar in de kerk op een woensdagmiddag voor de seniorensoos. Hier kan iedereen gezellig bijpraten en soms wordt er een spreker uitgenodigd. Er worden daarnaast regelmatig ook andere activiteiten georganiseerd zoals  bijvoorbeeld bijeenkomsten over duurzaamheid, een marriage course.