Wie wij zijn

Wie wij zijn en waar staan we voor?

Hier kunnen we heel veel over zeggen, maar het belangrijkste is toch wel dit: wij willen in wie wij zijn en wat wij doen God de eer geven.

Wij geloven dat God de Vader, Jezus Christus en de Heilige Geest ons alles geven wat we nodig hebben en we willen onze dankbaarheid daarvoor uitstralen.

“Wij hebben lief omdat God ons het eerst heeft liefgehad.”

Westerkerk helpt

We geven graag de liefde van Jezus door in zorg voor elkaar, voor de mensen in de buurt, wijk en wereld. Zo delen we welke initiatieven er zijn in de buurt en sluiten daarbij aan. Ook bij individuele hulpvragen vanuit de buurt proberen we een oplossing te bieden. Ideeën en tips zijn altijd welkom!

Daarnaast steunen we ook verschillende organisaties. We zamelen 1x in de maand producten in voor de Voedselbank in Amersfoort. We steunen verschillende doelen in Amersfoort, stichtingen in Nederland, of in het buitenland.

Ken je iemand die hulp kan gebruiken of heb je zelf ondersteuning nodig? Stuur ons gerust een mail: diaconie@westerkerk.org. Wij zullen kijken wat we voor je kunnen betekenen!

Doe met ons mee!

Zo kun je kennismaken

Elke zondag is er een kerkdienst om 10.00 uur. Na de dienst is er koffie drinken om elkaar te ontmoeten en kennis te maken met nieuwe mensen. De dienst is mee te kijken op onze site of via kerkdienstgemist.nl.

Lid worden

Iedereen is welkom om samen met ons God te aanbidden en zijn liefde uit te delen in de stad en aan iedereen om ons heen.
Meld je aan als lid.